Fórum Feminino

Gostaria de reagir a esta mensagem? Crie uma conta em poucos cliques ou inicie sessão para continuar.
Fórum Feminino

Notícias, Faculdade, Escola, Trabalho, Sexo, Games, Informática, Celulares, Cabelos, Roupas, Bolsas, Sapatos, Crises Existênciais.. Fique a vontade para gritar!


    scada, rush

    avatar
    gbdd323


    Mensagens : 440
    Data de inscrição : 16/07/2012

    scada, rush  Empty scada, rush

    Mensagem  gbdd323 Dom 7 Out 2012 - 20:47

    Je vends des génériques de parfums, ce ne sont pas des imitations, ce sont les vrais parfums, sauf qu'ils ne sont pas dans leur belle bouteille.
    ils sont a 15eu les 30ml
    22eu les 50ml
    25 eu les 100ml
    parmis ces plus en vogues : angel, lolita lempika, escada, rush de Gu..., D et G, chance de ch..., n5, coco mademoiselle, calvin K..., armani code, boss, black xs, poison, fuel for life, hypnose, amor amor, eden, et plein d'autres encore.
    intéressé je peux vous envoyer une liste, laissez moi votre email.
    avatar
    gbdd323


    Mensagens : 440
    Data de inscrição : 16/07/2012

    scada, rush  Empty epaalde creaties ge

    Mensagem  gbdd323 Seg 5 Nov 2012 - 19:44

    Elke seizoen zijn er weer nieuwe trends. De grote modemerken en modehuizen zetten deze trends voort in kleding. Bij deze trends horen ook zeker make-up en haar trends. Het is elk seizoen weer een verrassing wat de nieuwe m. brautundabendkleider.comode trends gaan worden. Wij kijken dan weer hoe we deze trends om kunnen zetten in kapsels met hairextensions. Maar hoe maak je deze kapsels? Wij laten via filmpjes de highlights zien van de nieuwste mode trends! Elke trend kan perfect gecombineerd worden hairextensions. In onze stylingtips filmpjes zie je stap voor stap hoe je bepaalde creaties gemakkelijk zelf kan maken met een uitgebreide uitleg erbij.

      Tópicos semelhantes

      -

      Data/hora atual: Sex 26 Abr 2024 - 17:24